woensdag 12 november 2014

vakantie 1-27/06/'14

Maandag, 23 juni '14 -> 42,2NM_7u45' Vu_7,9 Mu
Eastbourne -> Dover(EN)

Als we ontwaken en buiten kijken, zien we dat Con Spirito voor ons ligt. Onze vrienden zijn vanacht nog toegekomen. Ik voel me vanmorgen niet zo goed en leg me weer neer...ik laat zelfs een tripje naar de supermarkt(iets wat ik héél graag doe), aan me voorbij gaan. Na wat rust en een motilium achter men kiezen, verlaten we in de namiddag, met de twee boten, de haven van Eastbourne en zetten koers naar Dover.
Het is reeds donker als we de lichten en de witte krijtrotsen van Dover zien en toestemming vragen aan de "portcontrol" om de haven in te varen. Het is al laat als we afmeren en ik voel me nog zwak. De mannen trekken er samen op uit om nog wat te gaan eten, terwijl ik me al in men kooi nestel.