woensdag 12 november 2014

vakantie 1-27/06/'14

Woensdag, 25 juni '14
Blankenberge(BE) -> Colijnsplaat(NL)

Dit is een dag waar ik met véél verdriet en pijn aan terug denk...
Het begon met een telefoon van men moeder. Onze hond, Simba, die bij hen logeert, is niet goed, meld ze ons. Hij wil niet eten en ligt er droevig en roerloos bij.
Nog geen 15' later belt ze terug dat hij door z'n poten is gezakt en niet meer kan rechtstaan... We bellen meteen de dierenarts vanuit de buurt en ik zoek hoe laat ik de trein huiswaarts kan nemen. De havenmeester is zo vriendelijk om me tot aan het treinstation te rijden, want een taxi is er niet en de tram... Ik wil de eerste trein nemen en zo snel mogelijk bij Simba zijn...

Geert krijgt iemand van de Con Spirito-crew(zijn met 3 man aan boord) mee, om verder te varen. De twee boten varen samen.

We hebben die dag afscheid moeten nemen van onze dierbare, trouwe, allerliefste viervoeter en dikste vriend van héél de wereld... Bedankt aan men ouders voor hun goede zorgen voor Simba en alle vrienden en familie voor hun steun en lieve woorden x

Zensation & Con Spirito zijn goed toegekomen en we danken de Con Spirito-crew voor hun steun en hulp x

We missen je dikke vriend xxx je vrouwtje&je baoske