woensdag 12 november 2014

vakantie 1-27/06/'14

Donderdag, 26 juni '14
Colijnsplaat(NL) -> Goes(NL)

Na véél aandringen en poussen van mijn ouders, rijden we naar Colijnsplaat, naar Zensation en Geert.
Het is een zwaar weerzien...
Deze uitstap/dag was al van voor onze vakantie gepland:ontbijt voor men 40ste aanboord met de familie, daarna dames:shoppen in Goes en de mannen:zeilen.
Dus varen m'n vader, Felix en Geert naar Goes, terwijl de dames en ik met de wagen er naartoe rijden, om daar onze zinnen te gaan verzetten(in shoppen heb ik géén zin!).
In de namiddag treffen we elkaar allen weer in Goes en dineren we met z'n allen in de stad. Daarna nemen we afscheid van de familie en blijven Geert en ik achter in Goes.
Geert zoekt nog een café op om de voetbalwedstrijd van de Belgen te kunnen volgen en ik kruip in onze kooi.