woensdag 16 maart 2016

St. Maarten, Simpson Bay Lagoon4(Caraïben)

Zondag, 13 maart '16

Daar gaan we dan...één voor één maak ik de bilgevakken verder leeg en droog...de hele dag zit ik met mijn hoofd onder de vloer. Ik ken leukere dingen dan dit!!! Van het mooie weer buiten krijg ik niks mee, uitgezonderd het zingen van de stevig blazende wind in de zalingen en die af en toe Zensation aan haar ankerketting doet snokken.
Het is bijna Happy Hour, wanneer de vervelende klus erop zit en alles weer droog weggestouwd is onder de vloer. Onze dame is weer spik & span binnenin.
Tijd voor een rendez-vous met onze cruisersvrienden in de Yacht Club. We zitten alweer aan een overvolle tafel en ook de La Luna-crew is nog aanwezig, straks nemen we nog een keer afscheid, misschien nog tot op Anguilla, als we daar een tussenstop maken en anders misschien tot in België, want hun reis loopt stilaan op zijn einde... Maaike van SY Chimo trakteert met bitterballen voor haar verjaardag. Mmm...lekker...
De avond verloopt weer in goed gezelschap en tussen de regenbuien door dinghieën we, met een natte poep/broek van de beregende dinghy, weer naar ons dobberend huisje.