vrijdag 29 april 2016

St. Martin, Marigot(Caraïben)

Woensdag, 27 april '16

Beiden worden we wakker met krampen in de buik en voelen we ons niet zo lekker. Zouden we iets verkeerd gegeten hebben gisteren? Ik hoor the Captain nog zeggen: 'Hier zit veel volk, dan zijn we zeker dat het vers is omdat er veel verzet wordt'!
Geert voelt zich al snel beter, maar ik voel me misselijk en beroerd. De boordapotheek wordt aangesproken, Motilium en Domperidone instant helpen me telkens even tegen de misselijkheid.
Onze dag bestaat vooral uit 'Socializen': vele Nederlandse vlaggen en een Vlaamse Leeuw in het wand en bekende bootsnamen, zwaaiende en hartelijk begroetende welkoms vragen voor een dinghytochtje in de baai en even een praatje maken en borrels inplannen...ook aan land wonen nog enkele bekende waar we langsgaan.
En dan zijn er nog de werfbezoeken en offertes om onze dame te verzorgen...haar moustache blijft groeien ;-)
Ik weet met mezelf geen blijf en hoop dat ik me morgen weer kip-lekker voel ;-)