maandag 19 september 2016

Gastenblog 1-14 september '16

Geschreven door Mirella:


Liefste, beste vriendjes..... Schatjes van pattatjes <3 <3

September 2016, een maand om nooit te vergeten.
Wat een reis, prachtig avontuur!
THIS IS IT...... Het was....is AMAZING!

Het begon donderdag 1 september.
Op de luchthaven van Curacao, met jullie pracht ontvangst en de nodige tranen
van geluk erbij :-)
Blij jullie beiden nog eens dik te kunnen knuffelen en xjes te geven.

Onmiddelijk vertrokken naar Zensation om onze bagage af te zetten met jullie Dinghietje.
Beetje opfrissen en ons avontuur kon beginnen.
Het heeft me zoveel energie gegeven, om bij jullie te zijn.
Te zien hoe graag jullie elkaar zien en hoe geweldig jullie dit allemaal doen.
Bedankt, bedankt, bedankt dat mijn petekind Steve en ik samen met jullie een stukje van dit prachtig avontuur mochten meemaken.
Zoveel moois gezien en gedaan op, in en naast het water.
Mijn mond stond open van verbazing.
Het is onbeschrijfelijk, je moet het gewoon zelf gezien hebben!

Het waren 14 bangelijke dagen, waarvan een deel uitgestippeld was, echt toppie gedaan :-) De rest kwam gewoon op ons af...
Het snorkelen was een uitdaging die ik ben aangegaan en waarbij ik mijn 'neus-adem'- & 'opgesloten neus'- angst heb overwonnen. Een nieuwe wereld ging voor me open. Ongelooflijk mooi is het onder water met al dat leven en kleuren...zo uniek! Puur genieten en ontspannend.

I'm soooooooooo happy en opgeladen.
Het was echt fijn om bij jullie te mogen zijn.
Op jullie prachtige boot ZENSATION, met alles erop en eraan.
Het paradijs bestaat echt!!!

Nu lees ik de blog op een heel ander manier, gewoon omdat ik een stukje van jullie avontuur heb mogen proeven en beleven.
Nu wetende hoe het eraan toegaat, hoe fijn jullie het hebben. En hoe close, behulpzaam en hartelijk alle cruisers onder elkaar zijn.
Wie dit leest en de kans heeft om naar mijn vriendjes te gaan.....
GEWOON DOEN.... NIET TWIJFELEN......

Terug vertrekken deed ik niet zo graag, 'k had nog veeeeeeeel langer willen blijven.... Maar het was een hele ervaring......
Het was een TOP VAKANTIE!!!

Gelukkig heb ik 2 palmboompjes op mijn terras staan, die hebben me, toen ik vrijdag ochtend 16 september @ home
ontwaakte, toch een heel klein beetje kunnen troosten ;-)

Mis jullie, maar tot heeeeeeeel snel in oktober @ home.
Bedankt voor deze super, prachtige, top vakantie.
Bedankt voor alles, jullie goede zorgen.
Super content dat ik deze beslissing heb genomen,om een stukje mee te genieten, van jullie prachtig avontuur.
Jullie hebben al veel moois gezien en er gaat nog veel komen.
Geniet er met z'n 2tjes van!


GEERT , CINDY, ZENSATION

CURACAO, BONAIR,

U BENT GEWELDIG

LOVE JULLIE ALLE 2, ZORG GOED VOOR ELKAAR

DIKKE KNUFFELS & VELE XJES...... :-* <3

Mirella ( Mie)